نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3807
-
الف
+

فریبا نادری: افغانستانی ها و تاجیکستانی ها حتما «ستایش 3» را ببینند/امیدوارم این توفیق نصیبم شود به کشورهای فارسی زبان سفر کنم

بانو «فریبا نادری» بازیگر سریال های «ستایش» و «گمشدگان» در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار آی فیلم 2 از مردم افغانستان و تاجیکستان خواست تا فصل سوم ستایش را حتما تماشا کنند.

«فریبا نادری» بازیگر ایرانی که پیش تر در سریال تلویزیونی «ستایش» به کارگردانی سعید سلطانی کرکتری منفی تحت نام «پری سیما»را بازی کرد و در آن به دنبال اجرایی کردن پلان هایش برای نابودی خانواده حشمت فردوس بود، بار دیگر با سریال «گمشدگان» مهمان خانه فارسی زبانان شد.

سریالی که به شدت مورد استقبال مردم افغانستان و تاجیکستان قرار گرفت و بسیاری از کارگردان و نویسنده «گمشدگان» قدردانی کردند.

بانو نادری در این سریال با ایفای نقشی متفاوت از کرکتر پری سیما در سریال ستایش نشان داد که مهارت ایفای نقش های مختلف را دارد.

وی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار آی فیلم2 از تجربه نقش آفرینی خود در این سریال گفت.

متن کامل مصاحبه آی فیلم2 با این بانوی هنرمند ایرانی در ذیل آمده است:

آی فیلم2: بانو نادری بینندگان ما با شما در نقش «پری سیما» سریال «ستایش» آشنا شدند اما در سریال «گمشدگان» چهره ای متفاوت از «پری سیما» دیدند، از نقش خود در این سریال بگویید و اینکه چقدر این کرکتر با شخصیت واقعی فریبا نادری همخوانی دارد، رابطه شما با کودکان کار چطور است؟

فریبا نادری:

خب من در ابتدای این سریال نقش منفی را بازی کردم که بسیار زودرنج و شکاک بود اما در قسمت های آخر سریال، چهره ای دیگر از او را می بینیم؛ شرایط کار واقعا سخت بود چون ما در تابستان فلمبرداری کردیم، لوکیشن سریال در اطراف تهران بود و چون باردار بودم گرمای هوا و کار همراه کودکان اذیتم می کرد.

در مورد حمایت از کودکان کار هم من چندین سال است در این زمینه فعالیت می کنم و چندان بیگانه نبودم با کرکتری که در گمشدگان بازی کردم.

آی فیلم2: با توجه به نقش آفرینی شما در سریال گمشدگان و با توجه به اینکه شما خود مادر یک دختر هستید، به نظرتان چه شیوه تربیتی را می توان در شرایط کنونی جامعه پیش برد؟

بانو نادری:

به نظر من هر آدمی باید بر طبق احساس و منطق خودش به فرزندش آموزش بدهد اما اگر بخواهم شیوه ای را که همه گیر باشد به کسانی که من و بازی ام را دوست دارند پیشنهاد کنم می گویم به بچه هایمان دروغ نگوییم و با آنها سخن بگوییم. 

ما با رفتارهای خودمان می توانیم طفل مان را تربیه کنیم، باید درست رفتار کنیم تا طفل مان هم درست رفتار کند، دروغ نگویم تا فرزندانمان دروغ گفتن را یاد نگیرند؛ من می گویم حرف زدن همیشه باعث جلوگیری از دعوا، اختلافات خانوادگی و کینه می شود.

آی فیلم2: نشر سریال هایی مانند «گمشدگان» با این محتوا را تا چه اندازه در آگاه سازی نسل جوان و نوجوان تاثیرگزار می دانید؟

بانو نادری:

به نظر من آموزش به نسل جوانان و نوجوان از ضروریات یک جامعه است اما به دلیل اینکه کار با کودکان بسیار سخت می باشد نویسندگان و کارگردانان ما سعی می کنند کمتر سراغ کاری با موضوع کودک بروند . با قاطعیت می توانم بگویم که من اگر قرار است در روز ده بار خسته شوم، کار با کودکان من را صد بار خسته می کند و به اندازه ده روز کاری خسته می کند ولی در کل پرداختن به این موضوع نیاز رسانه ما می باشد.

آی فیلم2: آیا سکانسی در سریال «گمشدگان» بوده که شما را تحت تاثیر قرار دهد؟

بانو نادری:

بله سکانسی که پارتنر من «طاهر» را در صندوق عقب موتر مخفی می کرد تا او را به یک جای دیگر ببرد خیلی من را اذیت کرد و چون باردار هم بودم دیدن این سکانس به من استرس می داد به همین دلیل به عوامل سریال گفتم که من توانایی تماشای این صحنه را ندارم و دیدن این صحنه حال من را داره بد می کند به همین خاطر اقای کریمی دستور دادند پلان های من جداگانه ضبط شود.

آی فیلم2: برویم سراغ سریال «ستایش»، بیننده های ما همچنان بی صبرانه منتظر شروع فصل سوم سریال «ستایش» هستند.

بانو نادری:

من خودم با اینکه در فصل اول سریال ستایش نبودم اما خیلی این فصل را دوست داشتم و به خاطر قصه عجیبی که داشت بسیار تعقیب می کردم.

داستان سریال ستایش را بسیار دوست داشتم و یکی از طرفداران پروپاقرص آن بودم؛ قسمت و حکمت این گونه بود که من در فصل دوم این سریال نقش بازی کنم. با قاطعیت می گویم که فصل سوم با فاصله ای زیاد نسبت به فصل اول بسیار جذابیت دارد.

آی فیلم2: اطلاعی از زمان دقیق نشر این سریال ندارید؟

بانو نادری:

نه متاسفانه، بازیگران منبع موثقی برای دادن زمان نشر کارهایشان نیستند چون به عهده سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و کنداکتوری است که آن ها برای نشر درنظر می گیرند ، ولی عوامل این سریال مصروف تدوین قسمت های هفتم و هشتم ستایش هستند و فکر می کنم در فصل خزان ما در خانه مردم باشیم.

آی فیلم2: پری سیما سریال ستایش آیا مثل «بهار» در سریال «گمشدگان» متحول می شود؟ منظورم اینست که ما چهره دیگری از او را در فصل سوم این سریال می بینم؟

بانو نادری:

جزئیات مربوط به نقشم در سریال «ستایش3» را نمی توانم بگویم به هرحال پری سیما شخصیت منفی را بازی می کند و معمولا شخصیت های منفی یا منفی تر می شوند یا به دنیای خوبی بازمی گردند.

آی فیلم2: چه پیامی به هواداران خود در افغانستان و تاجیکستان دارید؟ آیا سفر به این کشورها در اجندای کاری شما قرار دارد؟

بانو نادری:

امیدوارم این اتفاق برای من بیفتد و هر انسانی که کار مرا می بیند شما می گویید هوادار اما من می گویم تاج سر، نمی دانید چقدر زیباست وقتی می فهمم مردم کار مرا دوست دارند، بناء خستگی از تنم درمی آید.

دست تمامی هوادارانم را می بوسم و خوشحالم از اینکه فارسی زبانان کشورهای دیگر سریال های ما را دنبال می کنند امیدوارم این توفیق نصیب من شود که به کشورهای افغانستان و تاجیکستان سفر کنم،مردم این کشورها را از نزدیک ببینم البته در یک فصل مناسب که بتوانم دخترم را هم همراه خود ببرم.

آی فیلم2: در پایان اگر حرفی دارید با بینندگان و هواداران خود درمیان بگذارید:

بانو نادری: 

فارسی زبانان افغانستان و تاجیکستان حتما ستایش 3 را ببینند و نظراتشان را بگویند. همچنین من یک سریال پنجاه قسمتی در دست نشر دارم که اتفاقا موضوع آن هم کودک است و احتمالا در فصل زمستان از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نشر می شود.

ب م

 

نظر شما
ارسال نظر